riktigt trött och sliten

Hej igen kära gullesnuttar! :D Jag kan lova er att jag har saknat er som fan.. var rädd för att mina mobilbloggar inte kom fram eftersom att jag inte fick någon leveransrapport som jag alltid har fått förut. Därför skrev jag inte mer igår..

Är iallafall hemma hos André nu och han snackar med sin pappa och farmor nu i tele för vi ska bli hämtade av hans farsa kl 1 för att åka hem till hans farmor och farfars landställe och käka. Mycket mysigt! Jag har aldrig träffat min pojkväns farmor och farfar förut.. och hans pappa har jag bara hälsat på två ggr, aldrig snackat med.. Haha tänk om jag gör en sån feting fail och gör bort mig totalt för resten av mitt liv..? Så typiskt mig. HAHA.
André ska iallafall hoppa in i duschen snart och då passar jag på att sno hans dator så att jag kan blogga lite! Allt för er liksom ;). Sen när han har duschat klart så ska jag hoppa in i duschen, det behöver jag verkligen just nu alltså!!

Skriver om kvällen i nästa inlägg + några bilder ifrån kvällen kommer upp med!



Kommentarer
Postat av: matilda

tjabbaaaa, ha en fin lördag! :)

2010-06-05 @ 10:44:12
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback