pigg som en ärta!

Jag och bästavän gick ut och mötte Isac och André en stund. Drog omkring med bilen och så.. sen skulle de dra hem och sova så då gick vi in till dreamhack igen. Så gick vi till datorn och satte på family guy som vanligt. ;) Sen kom Jimmy och då satte vi på en film istället. Gick ut och rökte och gick in igen. Typ det vanliga..

Jag och Jimmy bråkade nyss och jag vann såklart biff som jag är! ;) Känner att jag har en massa överskottsenergi som jag vill bli av med! Blir väl så ibland om man inte sover.. är väl i det stadiet där jag blir hyper. Min hjärna är luurad, haha :D Är väl inte så svårt egentligen att lura en blondins hjärna.. men jag lyckades iallafall! :D

Så nu ska vi dra runt och busa lite. Röka, köpa godis och mobba datanördarna :) PUSS




Om 10min är det bara 17timmar kvar till rekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback