på bymarken

Hej sötnosar! Hur är det med er? :) Med mig är det bara fint faktiskt!

Efter mobilbloggen så gick jag runt lite på stan, det var alldeles för varmt för att sitta stilla. Sen drog jag och satte mig vid sofiakyrkan. Sen drog jag till vätterstranden och så kom Andrée dit och så satt vi i hans bil och tjötade i någon halvtimme tills Bästavän Sita kom. Då drog Andrée och så kom min pojkvän och hans lillebror Ian. De gick och köpte glass och sen drog vi och satte oss vid stranden. Först stod vi bara och kastade en massa sten. Sen blev vi väldigt varma och då bestämde vi oss för att bada. Efter att vi badade så drog vi hem till min pojkvän. Så har vi käkat lite och kollat på fotbollen.

Men nu måste jag och Sita dra hem.. så jag bloggar när jag kommer hem. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback