på bymarken igen

Hej igen!

Sorry att jag bara drog innan, men jag duschade som sagt och klädde på mig och bara kletade på lite mascara.. ville inte se ut som en alien när jag skulle träffa hans farsa och hans farföräldrar direkt, haha ;) Sen gick vi till June och så hämtade hans pappa upp oss och så åkte vi ut till sommarstugan. Så käkade vi en feett god middag. Blev proppmätt.. haha. Sen drog jag och älsklingen ut på en gullig tur med båten i den lilla sjön som fanns där. Sen gick vi en mysig promenad och pratade en massa gamla minnen osv, haha.. Sen fikade vi ute i hammocken med hans pappa och sen så fick vi skjuts tillbaka till stan. Gick och mötte upp Ian och hans kompis och sen gick vi till Joppi och lämnade lite saker som dom hade lagt i Andrés väska inatt. sen tog vi bussen hem till bymarken igen. Mysig dag och jag är inte lika trött längre! Det är ju så skönt väder ute med, så då blir man inte lika trött. Sen en kopp kaffe blev man rätt pigg på med.. ;)

Nu ska vi gå en liten promenad längs vättern, skriver lite senare. Ha en underbar lördagkväll sötisar! PUSS


älskling, du är underbar. och jag vill att du ska veta att jag aldrig skulle lämna dig vad någon viss person än skulle säga om dig. för jag vet vad som är sant och inte.
Vi är starkare än alla andra. Vi lyssnar inte på falsk skitsnack.

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

fin bild :)

2010-06-06 @ 15:01:35
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback