nyvakna :)

Godmorgon sötnosar!

Igår checka jag och bästavän Sita på två filmer, satt en stund på balkongen och snackade, mest om killar. Och sen gick vi in och la oss. Jag var skittrött. :) Min pojkvän var superduper gullig igår också på sms, han är bäst! <3

Sen imorse vaknade jag tjugo över tolv, sen vaknade Bästavän tio min efter. Sen har vi bara legat och kollat på asdfmovies på youtube, hahah! "die potatoo" "not today" hahahha. :) Iallafall, nu skriver jag detta inlägg och sen går jag och bästavän ner och käkar en liten frukost. Sen börjar vi göra oss iordning. Puss :)



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejhej :) har du sovit gott ? :D <3

2010-06-18 @ 12:37:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback