mobilblogg - godmorgon bloggen! gick upp v...

dsc06670 (MMS)

mobilblogg - godmorgon bloggen! gick upp vid halv nio och fixade mig snabbt och så tog jag och sita bussen. hon hoppa av i huskvarna för att hon skulle hem. jag åkte hem till pappa och lämnade all packning och sen tog jag bussen till torpa och mötte upp ian. så tog vi sällskap till bäckadahl där min kära pojkvän skulle springa ut. :) missade tyvärr när han sprang ut för att bussen var lite sen.. men jag träffade honom precis efter och sen följde jag honom till hans flak som han ska åka med snart. :) hans flak ser ni på bilden btw :) står nu tillsammans med ian, bark, andrés mamma och pappa. han åker snart iväg så då ska jag väl hitta på något på stan sålänge :) skriver sen, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback