min kärlek..!

Efter att jag träffade dig, så har jag varit den lyckligaste människan på jorden, trots våra bråk och tjaffs. Men som jag har sagt till dig, inget förhållande är någonting utan bråk. Det hör till helt enkelt. Plus att inget förhållande blir starkt utan bråk, och de tar alltid slut. Det är ju när det regnar som man längtar efter solen.
Med dig är jag glad, och med dig är jag lycklig. Jag har gett dig mitt liv, och utan dig kan jag inte andas. Du är min alldeles egna heroinsort, du är min drog. Utan dig kan jag inte leva, för man kan inte leva utan sitt hjärta. Utan dig vid  min sida så kan jag inte stå rakt, för det är du som är min balans. När jag ser på dig så ser jag bara kärlek. När jag ser på dig så ser jag framtiden. Det du och jag har är alldeles speciellt, och det får bara inte ta slut. För det behöver inte finnas något slut på allt. Det är meningen att det ska vara vi, jag känner det på mig. Du är den rätta för mig, och det är så det ska vara. Våra namn står som skrivet i stjärnorna. Jag behöver dig, och du behöver mig. Vi behöver varann, för det är i varandras närhet som vi mår bra. Du vet att du är den enda för mig. Som jag sa till dig när vi precis hade bråkat, jag skulle aldrig kunna ligga bredvid någon annan kille. Det är dig som jag ser när jag blundar, det är dig som jag drömmer om. Låt det alltid förbli du och jag älskling.
Jag älskar dig över allt annat.
4/4-2010 <3








vi firar 3 månader på söndag btw. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback