mätt och belåten

Jahaja, bara för att jag och min pojkvän inte ens orkade kolla klart på filmen så vi bestämde oss för att dra upp till Dalvik och käka pizza. Så när hans lillebror Ian kom hem så gick vi uppför en jävla massa backar upp till dalvik och köpte pizza och delade på. Min pojkvän är så sööt! =) Sen träffade vi också Andreas Xavier så vi snackade lite om allt och inget och så var han en snäll pöjk och bjöd oss på cigg. Sen drog jag och André hem till kära bymarken igen efter en stor och fet pizza, haha.. förbrände iallafall kalorierna så det är skitsamma. ;) Nu ska vi iallafall kolla klart på filmen och sen sova.. iallafall jag, dör fan snart av trötthet, bläh.

GODNATT BLOGGEN! ♥


bild ifrån igår, niiice!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv okej, jag kommer sääkert glömma bort det (hehe) så grattis i förskott :)

2010-06-05 @ 22:29:50
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Allt bra?

Kram!

2010-06-05 @ 22:50:18
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback