lämnade dreamhack..

Godeftermiddag sötnosar!

Hur är det med er idag? Med mig är det bara fint nu, förutom att jag fortfarande är fruktansvärt trött.

Efter sista inlägget jag skrev så drog jag och Sita runt på dreamhack, busade omkring lite osv. Jag lånade en mobilladdare av Kevins polare och så köpte jag och Sita käk och sen när vi gick tillbaka till Jimmys dator så hade min pojkvän ringt och messat en massa.. Så jag drog ut och ringde upp honom. Sen blev allt rätt kaosigt. André gick ifrån bymarken till dreamhack och mötte mig. Vi snackade lite, sen gick jag in och hämtade alla mina grejer som låg på Jimmys plats. Och sen började jag och Sita tjaffsa och sen drog jag och André.. Vi gick först till cigarren, gick in i en trappuppgång och väntade en hel timme på att den första bussen skulle gå. Så tog vi bussen till June och sen gick vi hem till bymarken. Käkade några mackor till "frukost" och sen somnade vi. André gick upp vid nio och drog till jobbet och jag fortsatte sova tills han kom hem.

Jag var vaken i 66timmar. Och först sov jag drygt 9timmar. När jag vaknade så käkade jag två äggmackor som min älskling hade gjort och sen gick jag, André och Ian till netto och köpte cola och godis. Sen kollade vi på Angel-serien och softade lite. Sen gick vi och la oss vid kl 10. Vaknade kl halv 6 av att André hostade så mycket så vi gick ut och tog frisk luft, gick in och så somnade jag om till kl 10. Då sov jag nästan 12timmar.

Bara för att jag inte vill vända alldeles för mycket på dygnet så försöker jag hålla mig vaken nu, fast egentligen vill jag bara sooova.. försök själva att vara vakna i 66timmar så förstår ni hur död man blir i hela kroppen + i huvudet..!!

Skriver snart igen :) pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback