kvällsrutiner check!

Har pratat med min pojkvän i telefon i någon timme. Så jävla galen är han! haha, sitter och skrattar för sig själv och pratar så att jag inte förstår ett piss.. men jag älskar honom ändå. Sen skulle han sova så vi sa godnatt. Då läste jag lite blogginlägg som jag har missat under min lilla semester..

Sen gjorde jag det som jag alltid gör nuförtiden på kvällarna innan det är dags för sängen. Borstade tänderna och scrubade ansiktet med min nya ansiktsscrub som Bästavän Sita tipsade om! Så jävla bra är den faktiskt, har märkt resultat efter bara några dagar. Man ska egentligen använda båda två produkterna för att få bäst resultat, men man kan använda en för en också. Jag skulle köpt båda, men den ena var slut på ICA i mullsjö..



haha jag med scruben i ansiktet o min rosa tandborste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback