härlig dag verkligen!

Hej igen sötnosar!

Jag skrev ju att jag skulle åka hem innan, men det blev lite ändrat! Vi hade kollat fel på bussen för det första, så vi fick vänta i en halvtimme på bussen.. Sen så behövde jag och Bästavän Sita snacka lite så jag joinade henne genom att hoppa av bussen i huskvarna. Så satt vi bara och tjötade om livet + killar som vanligt. ;) När vi hade pratat skit i ungefär en timme så kom min buss så då åkte vi skilda vägar.

Just nu är jag skiit trött verkligen.. känner mig inte pigg någonstans. Skrev ju imorse att jag mådde lite små dåligt, men att jag inte pallade stanna hemma eftersom att det faktiskt är sommarlov nu! Vill ju inte missa någonting utav det vackra vädret liksom. Men nu har jag ont i halsen, hostar och ont i huvudet som attan..

Kom hem ungefär strax efter halv tolv, men jag drack ett glas cola, klädde av mig, gjorde iordning mig för sängen och tog kort på dagens köp som ni ska få se imorgon! Sen försökte jag fixa ett collage på picasa, men det blev inte så lyckat, hehe..
Men nu så det blir bara för mig att sova. Så jag säger godnatt till er alla kära läsare! ♥

Ni får se lite bilder ifrån denna dag imorgon också. PUSS


my bästis and I på nyhem HAHA DREGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback