godmorgon fina väder

Godmorgon mina kära sötnosar!

Igår var jag en aningen arg och sen ringde min pojkvän och jag blev arg som satan. Det tog lite tid för honom att förstå och det tog lång tid för mig att be om ursäkt för att jag var arg utan anledning egentligen.. menmen, det löste sig och André sandberg jag älskar dig av hela mitt hjärta! =') ♥

Imorse gick jag upp 9.10 och tanken var egentligen att jag inte skulle duscha, för jag gjorde det igår och idag är det ändå ingen ordentlig skoldag och jag ska sola med Sita efteråt så..  MEN! Det blev att jag hoppade in i duschen ändå för att jag kom på att jag inte pallade ha uppsatt hår, utan jag ville ha nedsläppt och då var jag tvungen att duscha. Sen klädde jag på mig, bara svarta tights och ett svart linne.. Har med mig en tjocktröja i väskan om det skulle bli kyligt, but I don't think so! Vet ni hur jäävla varmt det är ute eller? Eller så är det bara där jag bor, solen skiner alltid i bonnelandet ;) Nu ska jag iallafall torka håret/platta håret och sen gå ner och käka en liten frukost.

Ha världens bästa dag nu då! Jag ska iallafall försöka med det! :D


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi söt iaf =)

2010-06-03 @ 10:27:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback