en update till

Hej igen bloggen!

sorry för att jag inte skrev innan, jag orkade inte starta datorn igen när jag väl hade duschat och fixat mig och allt.. Åkte iallafall hemifrån ungefär tjugo över 12 och åkte till Magnus jobb och lämnade väskan där. Sen mötte jag min pojkvän och gick till Pernillas jobb och hämtade min medicin. Sen åkte jag och André till A6 och så köpte han en ny mobil äntligen. Nokia skitmobil som han kallar den.. hahah :)

Sen åkte vi hem till honom och så har vi bara chillat och busat med hans lillebror Ian tills han stack.. Vet inte riktigt om jag ska sova här inatt, fick inget ordentligt svar ifrån päronen, haha :p men jag och älsklingen hade iallafall tänkt att gå på bio ikväll, robin hood ville han se, vet ni om den är något att se? :)

Ahja, här fick ni iallafall en liten update, pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback