en liten update :)

Hej igen sötnosar!

När jimmy kom tillbaka och ville ha sin dator så sprang jag och Bästavän iväg och busade omkring inne på dreamhack. Slog folk i huvudena och skrek osv. Haha! Måste ju busa lite, man lever ju bara engång. ;) Gick ut och rökte eftersom att vi skulle möta två killkompisar som jag lärde känna på dreamhack winter 09 men de kom aldrig, eller så gick dom förbi utan att jag kände igen dom och de inte kände igen mig.. whatever.

Vi har också stött på mitt ex Robin, Kimo, Bumgum, Ellie, Oskar, Josef, Bebbe, Guffa, Kalle, PR och en massa andra som jag inte kommer ihåg just nu haha. :)

Sen gick vi tillbaka till Jimmys dator och så satt vi där och chillade lite. Drog ut och rökte med Jimmy och sen gick vi in igen. Sitter just nu i Jimmys knä och bloggar eftersom att han själv inte pallade sitta vid datorn och det finns fan inga lediga stolar här.. haha.
;)




Min vaknatid: 10 timmar.
Bästavän Sitas vaknatid: 11 timmar och 40min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback