en härlig kväll =)

OCH NU HAR JAG ADHD UTBROTT FÖR ATT JAG HADE SKRIVIT OM HELA MIN JÄVLA KVÄLL OCH SEN BARA FÖRSVANN ALLTING FÖR ATT JAG RÅKADE KLICKA FEL. SÅ NU ÄR JAG ARRGGG!!!!!!!!! ;@@@@@@@

Iallafall... skriver om kvällen kortfattat. Kom till kax vid kvart i 4 på eftermiddagen. Tog båten till udden, satte upp tälten, badade och värmde oss vid en fin brasa. Gick och la oss vid 1 på natten och jag frös som fan så vid kl 4 på morgonen gick jag, André och Nisse upp och gjorde en ny brasa. Sen åkte vi ut med båten och fiskade lite. Och min matcho-man fick en feeet gädda på 3,5kg :D Sen drog vi in till land igen och då gick vi och la oss i en timme typ. Sen gick vi upp och packade ner alla grejer och så tog vi båten till andra sidan och sen tog jag och älsklingen bussen hem till honom. en jävligt härlig kväll/natt, men jag är jävligt trött nu kan jag lova er..

Vad gjorde ni för kul igårkväll? =)

BILDER IFRÅN IGÅR!

AHHAHAHAHAHHAHAHAHHA. rufset efter att jag badat.


asnice kväll asso


my loverboy and joppi :)


I LOVE YOU UNTIL THE END.

Nisse ;D


sista bilden just nu, asnice asso.
kallar denna fina brasa för "wood on fire" HAHA.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

2010-06-05 @ 11:46:25
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: jessiie(:

vilken fin bild på er därvid :D

2010-06-05 @ 12:00:25
URL: http://brablogg!
Postat av: jessica

Jah vad mysigt:)

2010-06-05 @ 12:27:43
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback