vaken tidigt idag..

Gomorron gullungar! :)

Igårkväll så kollade vi på Angel med min lillebror och sen så gick vi och la oss. Somnade sent för vi låg och snackade lite om allt och inget dock..

Och imorse ringde min älsklings alarm vid kvart i åtta.. höll på att dö kändes det som. Sen skulle han köpa cigg till mig på krysset men det var inte öppet, så jag följde med honom hem till honom med bussen. Så vi hoppade av vid statiol och köpte cigg, sen gick vi hem till honom. Så nu ska vi käka frukost, och sen ska jag ta bussen hem igen och så ska min pojkvän åka till jobbet..

Så vi hörs lite senare, när jag kommit hem och vaknat till liv igen.. PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

skulle du kunna hjälpa mig lägga in en header på minblogg? jag har kollat på olika forum osv men jag lyckas inte x) om du skulle ha tid dvs (a)

2010-07-16 @ 10:28:47
URL: http://lisalonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback