trevlig eftermiddag!

Nu är jag hemma igen sötnosar! :)

Hur har eran dag varit hittils? Bra hoppas jag..! Min har vart superbra faktiskt! :) Kom till gränna kvart i ett och så gick jag och mötte upp min saknade Kerstin! Vi gick ner till hamnen och köpte slush och smoothie. Satte oss vid piren och snackade en massa skvaller som vi har missat om varandra sen sist vi träffades. Tog en cigg och sen gick vi upp till fiket och hälsade på Miccis medans hon jobbade. Sen gick vi hem till Kerstin och kollade på Idol 2004-2009 på hennes dator. Sen gick vi ner till höbalarna och snackade en massa mer skvaller. Sen gick vi upp och gjorde makaroner och köttbullar. Sen ringde min pojkvän och då skjutsade hon mig på sin cykel till busshållplatsen och så satt vi där och vinkade åt alla turister som spanade in oss.. ;) Sen tog jag bussen hem och mötte min pojkvän och så gick vi hem till mig.

jag och kerstin! :) snygga bruudar ;)


lol på bilden :)


MIN SNYYYGGA BRUUD!


jag var höögt uppe..


mina bruna ben
:P

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) vad har du gjort i helgen ? :D

2010-07-18 @ 19:30:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

SV: hihi så mysigt :D jag har bara tagit det lungt idag och i går och i fredags festa jag :D

2010-07-18 @ 19:52:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback