svar på tal - (härmapa?)

Victoria om folk kan inte ta skämt?:
Så du vill alltså vara en kopia av Paow? :)

svar;
alltså nu får ju fan folket ta och ge sig för i helvete!
jag skrev att jag såg ett inlägg på paows blogg om blondiner och därför ville jag skoja till det lite genom att skriva ett jag också.
Men självklart så misstolkar folk det också. FÖRLÅT för att jag inte var tydlig nog då!

Paow skrev ett inlägg som DISSADE blondiner och HISSADE brunetter. (hon skrev att hon INTE ville vara blondin) och inlägget jag skrev HISSADE blondiner och DISSADE brunetter. (jag skrev att jag VILLE vara blondin) fattar ni skillnaden eller?

fan vad har folk innanför pannbenet egentligen..? Läs ordentligt och tänk efter innan ni slänger ur er dryga kommentarer förfan.

Och ännu engång vill jag klargöra att det inlägget "om att vara blondin" var ett SKÄMT. Jag VET att IQ inte sitter i hårfärgen, jag vet att alla är lika vackra och jag TROR INTE att jag är störst, bäst och vackrast. verkligen inte!
Om jag ska vara helt ärlig så finns det FLER snygga brunetter än blondiner. Det är svårt att kunna hantera "den blonda hårfärgen". Det är precis likadant som att nästan alla passar i mörka kläder, men få passar i ljusa. fattar ni?

Kommentarer
Postat av: MOLLYSLIV

Tack :D allt bra med dig? :D

2010-07-02 @ 18:49:18
URL: http://mollysliv.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hahaha, jag skojade bara. Du får ta och skaffa lite skinn på näsan.

2010-07-02 @ 18:54:49
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Bea

exakt;



tycker du passar i din hårfärg;

2010-07-02 @ 19:06:58
URL: http://misslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback