skaffat sommarjobb!

hej igen sötnosar! :) hur är det med er i denna härliga sommarvärme?

Med mig är det skitbra..!! Jag duschade innan och klädde på mig. Det såg ni ju i förra inlägget.. Efter att jag hade gjort det så satte jag upp det blöta håret i en bulle på huvudet och tog på mig solbrillorna och traskade ner till krysset, som jag och André brukar handla i ni vet..? Pratade med chefen och så fick jag ett jobb! Hon skulle bara prata med sin bror, den andra chefen och sen skulle hon återkomma om tider osv! Riktigt skönt att jag äntligen tog tummen ur röven och fixade det.. Lätta pengar är alltid skönt att ha i fickan! ;)

http://www.jonkoping.se/images/18.13701c4a123ec8b52bc800013339/S1050106.jpg
Krysset livs och lanthandel i ölmstad here I goo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

va? :o

fan va orättvist.

jag sökte där i typ mars månad. Så fick grannen jobbet ist och nu fick du det oxå :o

ska fan gå ner och skälla ut dem -.-'

2010-07-16 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback