ska hem nu!

Godmorgon sötnosar! :)

Har ni sovit gott? Det har jag iallafall! ;) Somnade ju bredvid min älskling inatt igen, och då sover jag som en liten bäbis kan jag lova..!

Men nog om det nu.. Vaknade nyss och klädde på mig. Kom på att jag glömt att ta med både tofs och/eller hårnålar med mig i väskan.. och det resulterar i ett väldigt rufsigt hår.. men skitsamma. Jag ska ändå bara hem snart. ;) Jag och min pojkvän ska ta bussen om ca 20min. Han ska till sin polare och jag ska hem och duscha.

Skriver när jag är hemma igen! Med en dagens dresscode osv.. :) Ha en underbar dag! PUSS.



Kommentarer
Postat av: moa

Nu ska jag på picknik och sedan ska jag se Eclips med mina underbara vänner :D

2010-07-10 @ 13:30:59
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback