resan blev lite sen..

Godmorgon sötnosr! :)

Jag är just nu hemma hos min pojkvän. Det blev lite ändrade tider osv idag..

Men iallafall, vi vaknade av larmet kl 8 men jag gick inte upp förens halv 9. Duschade snabbt och sen gick vi till bussen. Kom till stan strax innan kl 10 och käkade toast till frukost på donken. Sen ringde pappa och sa att vi inte skulle hinna med tåget som gick 10.20 för att han hade ett ärende att göra först.

Så jag och min pojkvän gick till june och satte oss och väntade lite, sen ringde pappa och sa att tåget var försenat så vi skulle hinna om jag sprang, men det hann åka iväg.. Då skulle vi ta ett annat tåg som gick 12.22. Så då gick jag och min pojkvän till arbetsförmedlingen och satte oss där för att min pojkvän skulle boka tid. Men det hann vi aldrig så vi gick tillbaka till june och vaktade all packning medans min pappa skulle gå till banken.

När han kom tillbaka så skulle han boka om våra tågbiljetter men då sa hon i kassan att vi skulle ta tåget som gick 15.12 istället för då behöver vi bara byta tåg engång. Så då tog jag och min pojkvän bussen hem till honom och bestämde oss för att vänta här istället.. haha. En riktigt virrig morgon blev det, och jag är helt slutkörd i hela huvudet och kroppen. Hade kunnat sova tills nu egentligen. men nene. :D

Ha en underbar måndag förresten! ♥


VILL BADA NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

hehe ja rolig

2010-07-05 @ 13:26:28
URL: http://krafteninommig.blogg.se/
Postat av: Sabine

godmorgon!

2010-07-05 @ 13:39:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback