på kalaset..

Hej igen sötnosar! :)

Är just nu hemma hos släkten och firar min kusin Amanda. :) Kom hit strax efter kl tre och så har vi fikat lite osv.. Sen gick jag och min kusin Johan en liten promenad ner till stranden och snackade lite om livet. Han är ju lika gammal som mig så vi har rätt mycket gemensamt om man säger så. Både umgänget och känslor osv. Så det var riktigt nice!

Träffade också min kusin Hanna och hennes pöjk Hampus, riktigt länge sen! kul att träffa dom också faktiskt. :)

Men nu ska jag läsa lite olika bloggar osv, hitta på något medans de vuxna tjötar och barnen badar i den lilla poolen utanför.. får helt enkelt roa mig själv fram tills vi ska åka, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback