om min dag..

Tog bussen hem till bästavän Sita, satt och snackade skit om livet medans Sita fixade sig. Sen tog vi bussen till A6 vid strax efter kl fem. Gick runt där och shoppade lite. Träffade min pojkvän och hans polare Joppi också, som tydligen också varb där uppe och shoppade.

Så köpte vi jordgubbar och satt och mumsade, sen tog vi bussen hem till sita och köpte pizza och fläskade i oss. Sen kom hennes polare Jonas och Purola. Så satt vi och tjatade med dom och umgicks med dom fram tills kl elva. Då fick jag skjuts ner till bussen och så åkte jag hem.

Ringde min pojkvän på bussen eftersom att de va lite som hände, men tänker inte ta upp det här eftersom att de är gammal skit och jag pallar inte ta upp det nu så långt i efterhand..

När jag kom hem så tog jag kort på all shopping som ni får se imorgon. Och bytte om till mjukis och ringde min pojkvän igen. :) Sitter och pratar med honom nu och ska strax ut och ta min godnattcigg.

godnatt och hörs imorgon! PUSS

i love you my bestfriend

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

godmorgon, allt bra med dig ? :)

2010-07-13 @ 10:25:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback