om min dag + nu blir de film!

Imorse väckte min pojkvän mig vid halv elva, han kom hem till mig eftersom att jag mådde dåligt igår. Naaw, jag älskar dig André, du är bäst och helt enkelt perfekt, underbar och allt <3 Vi kollade på Angel som vanligt, hehe.. Käkade frukost också, så himla mysigt! :') Sen var han tvungen att åka vid halv tre för att han skulle till Joppi..

Så jag satte mig lite vid datorn, bloggade lite osv.. Käkade lunch med Pernilla och Magnus och pratade om livet som tonåring, haha! Och köket börjar bli någonting nu faktiskt! ;) Såg ut som ett bombnedslag innan, trodde ett par irakier skulle komma och kasta bomber osv faktiskt.. var lite orolig ett tag. (skämt åsido..) Men nu börjar det arta sig faktiskt! Även fast det fortfarande är väääldigt mycket kvar att göra, och snart stänger dom av vattnet också för att dom ska ta bort diskbänken + diskmaskinen och koppla om en massa.

Iallafall! Jag städade ur min garderob också lite. Har ju såå jävla mycket kläder att jag knappt får plats med allt längre! hehe.. Och nu bestämde jag mig för att slappa framför en film ett tag.

Behöver tid att tänka, och saker börjar falla på plats igen faktiskt. Igårkväll var allt i kras, allt var förstört. Men nu börjas det byggas nytt igen. Skönt..

hörs efter filmen! PUSS

http://kulturbloggen.com/wp-content/uploads/2010/02/olycksfageln_camillalackberg.jpg


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-17 @ 19:41:33
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback