mina planer för kvällen..

Nu är vi tillbaka hemma igen..!

Vi gick bara till netto och köpte två chipspåsar och två st 2liters cola. ;) Sen gick vi tillbaka och när vi kom hem så var Ian hemma och satt vid hans dator så jag tog hans andra dator som låg inne på Isacs rum..

Ikväll blir det bara att sitta hemma och mysa med pojkvännen och hans lillebror Ian. Isac ville dra med mig och André på någon grillfest, min bästavän Sita skulle också dit tydligen och sen sova här på bymarken med Isac.. men vi pallade inte följa med. Isac var väldigt hyper som jag skrev innan och varken jag eller min pojkvän pallar varken dricka ikväll eller umgås med en massa annat onyktert folk.

Så ikväll blir det bara att vara hemma! :) Skönt faktiskt egentligen, orkar inte "leka någon jag inte är"..

vad har ni själva för planer för kvällen? Kom igen och kommentera nu, så jag har något att läsa och svara på! ;)

jag för ett tag sedan.. i början av juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback