i'm fucking tired..

God..morgon på er!

Hade svårt att somna igår. Hatar att sova ensam, och jag har inte gjort det på 10 dagar.. Så jag har blivit så van vid att sova bredvid någon, eller iallafall med någon annan i närheten. Så det känns så fruktansvärt tråkigt att sova ensam.. Sen hade jag ont i en muskel på högra sidan av ryggen. Så hur jag än låg och vred mig så gjorde det skitont. Men jag lyckades somna iallafall efter många om och men.

Vaknade strax efter kl 10 av en skitkonstig dröm! Drömde att jag flyttade en timmes bussresa ifrån stan, till "landet ingenstans" verkligen.. Men vi hade iallafall donken och allt.. ;) När jag vaknade så blev jag riktigt besviken också, för jag trodde att min pojkvän låg bredvid mig men det gjorde han såklart inte. Suck.. så jag somnade envist om och vaknade drygt halv tolv. :)

Ska käka frukost nu, och s..e...n.. duscha typ.. vet inte vad jag ska göra..?

och snåla fan inte med kommentarerna nu gott folk! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg:D

2010-07-12 @ 13:23:21
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/
Postat av: josefin

fint hår :)

2010-07-12 @ 13:58:31
URL: http://josefinaxeelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback