hemma igen!

Goddagens sötnosar! :)

Åkte hem som sagt ifrån min pojkvän innan. Kom alldeles precis innanför dörren. Har bara bytt om till bikini, en kort t-shirt som passar att ha på stranden och den nya kjolen.

Det blev lite drama innan jag och min pojkvän tog bussen.. men det ordnade upp sig. Älskar dig iallafall bästavän Sita, det vet du! och jag finns alltid för dig, och jag är jätteglad för din skull nu när det äntligen blitt du och Isac! ♥ Vi fyra ska ha skitkul tillsammans! ;)

Hade tänkt att storstäda mitt rum idag, och att jag skulle börja göra det direkt nu när jag kom hem. Men min familj ville dra till röttle och bada och jag tackar inte nej till det direkt! Det är sjuukt varmt ute.. tropiskt klimat förfan. Shit.. men man ska inte klaga direkt, och inte när det finns tillgång till badplatser heller! ;)

Så storstädningen får vänta till lite senare, men jag måste verkligen få det gjort iallafall!! Haha..



Mitt sminkbord ser förjävligt ut.. och det är bara en liten del av rummet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback