hemma ifrån jönköping!

Nu är jag hemma ifrån stan..!


Hur har eran dag varit? :)

Min har vart skitbra! Tog bussen som sagt till jönköping, mötte min pojkvän vid june och så tog vi bussen till östra centrum lata som vi är, haha. Så hade jag optikertid kl 16.15 och det gick bra! Hon beställde hem linser som jag ska hämta någon gång nästa vecka antagligen.. Sen har jag bara en synundersökning kvar om allt går som planerat.

Sen tog vi bussen till råslätt och så hämtade jag mina pengar hemma hos pappa. :) Så tog vi bussen tillbaka till östra och så bytte vi till bussen till Ica maxi. Så växlade jag mina pengar och det var 639.50 i småmynt! haha! Sen så gick vi tillbaka till östra och käkade på donken. Gick till june och satt där och myste i en timme ungefär tills min buss gick och så tog jag bussen och sa hejdå till min sötnos.

Det var min eftermiddag det, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback