hemma hos andré!

Hemma hos min pojkvän nu! :)

Åkte in till stan och så gick jag och André till donken och så bjöd jag på lite käk. :) Sen gick vi tillbaka till bussen och tog bussen hem till hans jobb. Så medans han snackade lite med Chrilles farsa om hur dom ska måla huset osv så satt jag och chillade i skuggan på en stol. Satt och spelade spel på mobilen samtidigt som jag dunkade musik.

När han var klar så gick vi hem till honom och så möttes vi utav en hyper Isac som springer omkring med bar överkropp och eldar på saker osv.. haha! Han springer omkring och skriker "det är freeeedaaag!". Haha!

Provade kläderna som jag beställt hem ifrån nelly så det ska ni få se snart! ;)


jag på tåget påväg till halmstad :)

Kommentarer
Postat av: malin

Okej :)



jag ska bara vara hemma och ta det lugnt :)

2010-07-09 @ 18:46:10
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback