hemma efter jobbet!

Nu är jag hemma..!



Hann inte blogga imorse kom jag på nu när jag satte mig vid datorn.. Sorry! Jag gick iallafall upp kl 9, fixade iordning mig och gick ner och satte mig på altanen och käkade frukost tillsammans med gamlingarna. ;)

Sen gick jag ner till jobbet och började som vanligt kl 10. Idag var det rättså mycket att göra eftersom att det kom in varor osv.. så jag fick som sagt springa fram och tillbaka och slänga plast och kartonger, lägga ut nya varor och sälja glass osv. Så nu är jag väääldigt trött, haha! Fick dock sluta lite tidigare idag igen, slutade 15.30 och då gick jag hem i den eviga värmen..

Kom hem och fixade mig och bytte kläder. Och strax ska jag ta bussen hem till min pojkvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback