fortfarande nyvaken!

Godmorgon på er snuttisar!


Min älsklings alarm gick kvart i åtta, som vanligt så ställde han om det till tio över åtta.. haha! Men vi gick upp och jag tog bara på mig det första i garderoben.. Tog bussen in till jönköping och jag låg självklart och sov dregglandes på min pojkväns axel hela vägen, haha (skämt åsido..) Så köpte vi cigg och sen sa vi hejdå och så tog jag bussen hem igen..

Sitter fortfarande och gäspar med riktigt tunga ögon.. men det är ingen idé att somna om heller eftersom att vi ska till Nyköping lite senare, ska bli riktigt härligt!!

Men nu ska jag käka en liten frukost, duscha och byta om så vi hörs efter det igen! :P puss

igår när isac tog kort på mig..haha


Kommentarer
Postat av: miRa -tildas största fan ,, <333

Fin bild !



SV;* Okej.. Jag bor i Jönköping (L) ;D

Hhiih.. Småland är BÄST ! (L)



kram // miRa

2010-07-23 @ 11:07:59
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/
Postat av: miRa -tildas största fan ,, <333

SV;* Japp, Jönköping är bäst ;)

+ att HV71 är också bäst ;)<3

2010-07-23 @ 11:37:00
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback