film-mys med folket

Hej igen sötnosar! :)

Isac och Sita kom hit för någon timme sedan. Annars har inget speciellt hänt mer än att vi har kollat på ett avsnitt utav Angel, fast jag fattade ingenting.. måste typ kolla om det avsnittet eftersom att jag inte kunde koncentrera mig pga en massa oljud, men det är ju skitsamma liksom.

Sen gick jag och älsklingen ner till statiol och köpte cigg för att våra var slut, och så gick vi hem igen. Vi ska bara kolla på film nu medans Ian spelar något star wars spel på Andrés dator. Vet inte riktigt vilken film vi ska se, men det är sånt man märker..

Sen ska vi bara sova eftersom att min pojkvän ska upp tidigt imorgon och träffa en polare, och då åker väl jag hem sålänge.. Men det är ju morgondagen och inte nuet och det är ju det man ska leva i, right? :p

Men vi hörs helt enkelt imorgon, så får ni sova sött kära läsare! ♥


jag och bästavän i början i juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback