dagens dresscode

I know dåliga cambilder.. men jag har inte riktigt tiden till att ta upp kameran, ta en bra outfit bild och sen lägga upp den i datorn, beskära osv.. så detta får duga.



Shjorta ifrån H&M (tror jag,..?!)
Linne ifrån H&M
Jeans ifrån ginatricot
(syns inte på bilden dock..)
halsband ifrån westers artistmaterial (min farbrors affär)
Örhängen ifrån Ur&penn
Skor ifrån vagabond


Min pojkvän har tjatat ett tag nu på att jag har en massa shjortor som jag aldrig använt eller aldrig använder så nu får vi se vad han säger när jag kommer hem till honom, hihi.
Om han inte ser det på bloggen först vill säga.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Ingrid

snyggt!!

2010-07-28 @ 18:06:49
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback