woke up, godissugen!

Åååh, när jag vaknade så kunde jag inte ens andas med varken näsan eller munnen för att näsan var så täppt och halsen var helt igen slämmad. Inte kul, så jag fick gå ner till köket och ta medicin för halsen. Bläääää! :(

Sitter iallafall just nu på skype och pratar med min älskling, han tycker synd om mig säger han. Och det är bäst för honom de! ;) Han sitter och äter godis också!! Stör mig. Ska också gå ner till macken och köpa godis (a)

Men först, så måste jag käka frukost efter att jag och älskling pratat färdigt! ;)


Jag för ett tag sedan..

Kommentarer
Postat av: tilda ♥

sv: Ja det var hon :)

vad ska du hitta på idag då? ;)

2010-12-19 @ 11:05:03
URL: http://awesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback