svaren från frågestunden!

LORISSA LOVEBOMB
vad har du för nyårslöfte?

Svar:
Njae, jag har inget direkt nyårslöfte. Typ, fortsätta hålla mig borta ifrån cigg, kämpa i skolan och vara världens bästa flickvän. ;)

- Asta
Godis elr Chips
Burger King elr Mac Donalds
H&M elr Gina
Gym elr Bantningspiller
Kjol elr Byxor
TV-program elr Film
Bajs elr Kiss
Bio elr Badhuset
Baddräkt elr Bikini
Converse elr Primeboots elr Hunters
Platttång elr Locktång

Svar:
Godis helt klart! :D
Donken!! <3
Båda två, men jag går mest till H&M.
Bantningspiller isåfall..
Byxor på vintern och kjol på sommaren ;)
FILM!! Kollar knappt på TV..
Aeh, jag gillar varken bajs eller kiss..
Bio.
Bikini.. Baddräkt är ju äckligt.
Inget utav det. Gillar varken converse, primeboots eller hunters.
Plattång!

wilmaklemedsson
jag har en fråga och den är hur länge har du bloggat ?:)
kram :D

Svar:
Jag har bloggat i snart två år. ;) Tiden går fort!
Kram!

Emmy Andersson
Varför började du blogga?:)

Svar:
Min kompis Sabinah bloggade, så ville jag lära mig och då hjälpte hon mig att skapa en blogg. Sen blev det att jag fortsatte bara för att jag tyckte det var härligt att få skriva av mig! :D

Lovisa
Hur gammal är du?:)

Svar:
Jag är 16, fyller 17 i Juni! ;)

myy
hur gör du så att de står pusss & en bild på dig där man kommenterar ?
& vilka bloggar läser du ?

Svar:
Läs hur du ska göra steg för steg här --> http://www.designadinblogg.se/bakgrundsbild-i-kommentarsrutan/
Jag läser jättemånga bloggar.. Mina vänners och bekantas, några storbloggare och några randoms.

Martina
Vad är de bästa du vet i hela världen? :P

Svar:
Att känna mig älskad! :D Och att nå ett mål eller få någonting som jag verkligen har kämpat för!

Anonym
vad skäms du mest över i ditt liv? :P Lite persinlig fråga, men kan vara kul att veta^^
Älskar din blogg :D

Svar:
Jag skäms egentligen inte för så mycket men jag skäms väl för vad jag har gjort under min "trots/fjortis-period" som när jag drack väldigt mycket, började röka och så skäms jag också för många utav mina gamla ex..
Naw tack, älskar också min blogg! ;)

Isabelle
Hur länge har du och din kille varit tillsammans ?
Vilka bloggar läser du som du gillar ? :)
Vad önskar du dig i julklapp ?

Svar:
Vi har varit tillsammans i snart 9 månader :D
Jag läser så många olika bloggar som jag gillar på olika sätt, men jag diggar Dessies blogg något sjukt. Hon är lika gammal som mig, 94a, och har kommit så långt! Cred till henne! :D
I julklapp så önskar jag mig lite smågrejer så som värmespray till håret, rakapparat till benen osv, presentkort och pengar.
;)

Malvina
Vilka är dina favorit bloggar?
Söt du är föresten!! :D

Svar:
Jag har redan svarat på den frågan två gånger, men förutom mina vänners bloggar så väljer jag Dessies! ;)
Naaw tack så mycket! :D

Ida (;
finblogg!
vilka bloggar läser du?
gillar du att "ta kort" ?
Dina 10 bästa vänner ?
kram.

Svar:
Åh tack så mycket! :D
Haha många som har frågat det.. Jag läser en massa olika!
Ja jag älskar att ta kort, min kamera är med mig överallt! ;)
Min pojkvän, Marre, Jossan A, Joanna, Jossan S, Evve, min familj. Fler "bästa vänner" kommer jag inte på..
Kramkram!

Alice, anonym
Är du adopterad? ( skit i den om du vill!)
Riktiga hårfärgen?
Ålder?
Pojkväns ålder? Hur träffades ni?
Första kärleken??

Svar:
Nej jag är inte adopterad. ;) Dock bor jag i fosterfamilj för att jag inte har någon kontakt med min mamma och jag får inte bo hos min pappa.
Min riktiga hårfärg är blond! ;)
Jag är 16, fyller 17 i Juni.
Min pojkvän är 19 och fyller 20 i September. Vi träffades genom min fd bästavän Sofie och hennes pojkvän Bark som är kompis med min pojkvän! :D Så vi hängde alla vi fyra!
Min första "kärlek" var väl när jag gick på dagis och var "kär" i min pappas jobbarkompis son som var 4 år äldre än mig.. Dock så kan jag faktiskt säga att min pojkvän André som jag är tillsammans med nu, är min första riktiga kärlek!

Lisa ♥
hmmm... vad är det första du lägger märke till hos nya människor? :)

Svar:
Deras sätt att bete sig och hur de pratar. Jag har en rätt bra egenskp som gör att jag läser av folks kroppsspråk, man märker då hur personen är.

Sanna
hmm, vad ska ja fråga..
hur lång är du?
hur gamal är du?
har du några husdjur?

haha, ja där fick du tre frågor :D
kolla in på min blogg också!

Svar:
Jag är 164cm ;)
Jag är 16.
Nej jag har inga husdjur.

Haha tackar, ja det ska jag göra. ;)



Kommentarer
Postat av: fannyhedberg

haah den är fett kul:D! ba den är alkoholfri..

2010-12-23 @ 18:32:11
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: fannyhedberg

allt är bra med mig:D självdå? vart på nått mer dreamhack?;)

2010-12-23 @ 18:44:45
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: hedda ♥

känns inte som de iallafall :(



okej, ska kolla där på söndag då :) <3

2010-12-23 @ 22:26:02
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback