sover ensam ikväll

Hemma! Kom hem för en halvtimme sen, men har pratat med Magnus om några saker plus att jag käkade lite eftersom att min mage var helt tom..!

Iallafall, jag berättar om min kväll imorgon och då lägger jag upp bilder också! För jag orkar verkligen inte det just nu, plus att jag ska gå upp kl 9 imorgon och snacka med min älskling! Känner verkligen att jag behöver det alltså, jag mår inte alls bra faktiskt.. Allting känns så upp och ner.

Så jag säger godnatt nu, så hörs vi imorgon igen och då hoppas jag att jag mår bättre, för annars kommer min lördag inte bli sådär jätte rolig..! :/ Puss och godnatt.



Jag, när vi precis hade kommit till gränna

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jag har firat lilla-julafton med sambon idag och sedan julbord med farmor och farfar. En riktigt lugn helg blir det för mig. Love it ^^



Just nu ser jag på Atlantis, har du sett den?

2010-12-18 @ 01:30:31
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: spelandet.se

Hejsan:)



Först och främst vill jag be om ursäkt ifall jag kommer skräpa ner här i din kommentar lista.



jag har nyligen startat en spelblogg och söker efter länkbyte med så mycket sidor som möjligt. Så jag tänkte höra ifall du är intresserad av att köra länkbyte med min blogg?:) Om du är intresserad hör då gärna av dig till: [email protected]



Ha en riktigt trevlig jul!

2010-12-18 @ 06:03:17
URL: http://spelandet.se/
Postat av: SOFIA

Rolig jultävling är igång! Kika in och ha en fortsatt trevlig dag! KRAM

2010-12-18 @ 09:52:37
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback