skoldags igen..

Godmorgon raringar! Har ni sovit gott inatt? =) Det har jag gjort iallafall! :) Förutom att jag drömde en mardröm, men jag berättar om den senare! Om ni vill veta..?

Gick upp kl 7 och gjorde mig iordning snabbt och gick till bussen. Träffade Pierre där, han som var på villafesten förra fredagen om ni minns. ;) Han erbjöd iallafall cigg, men jag tackade nej och sa att jag hade slutat! Jag är faktiskt jävligt stolt över mig själv! :)

Kom till skolan för 15 min sen ungefär, och sitter just nu på min lektion webbdesign och laddar ner programmet dreamweaver. Det sägs vara svårt som fan, är det någon som vet om det är svårt eller lätt..?



Jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Smarre

Svårast ever!!

2010-12-13 @ 09:48:53
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godmorgon<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 @ 10:13:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback