ska sova ist, ZzZzZz

Nej, den där "narnia" filmen funkade inte, så jag satte på en annan. Dock är jag alldeles för trött just nu för att ens kunna koncentrera mig på en film, så jag stängde av efter 15min och bestämde mig för att sova istället. Imorgon ska jag gå upp strax innan kl 8 för att snacka med min älskling! ♥
Längtar som fan! Har inte kunnat prata med honom idag! :( Men imorgon så får jag det igen! ♥

Så nu ska jag sova! Så jag inte är alldeles för trött och sur imorgon, *hihi*. Hoppas ni sover gott, puss!



Kommentarer
Postat av: elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: nae :)

tack själv för att du röstade på mig:D

2010-12-11 @ 23:44:52
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback