pratat med min babe

Eftersom att jag hade håltimme mellan halv 10 och halv 11 så passade jag på att prata med min pojkvän på skype. Vi pratade en massa om precis allting och så blev det ett litet missförstånd, som dock löstes innan vi la på som tur var! =)

Älskling, du förstår inte hur mycket du betyder för mig. Du är hela min värld, du är luften som jag andas och som fyller mina lungor. Du är den personen som får mig att fortsätta kämpa, du får mig att le, du får mig att skratta och det är du som får mig att gråta. Jag har aldrig känt sådana känslor med någon annan människa innan, för med dig är allting på riktigt. Det är bara du som kan få mig att skratta, vara glad och flyga runt på moln en hel dag. Det är bara du som kan få mig att tappa hela livslusten och få mig att bara skita i precis allting. Det är bara du som kan få mig att bli rosenrasande och bara vilja sparka sönder precis allting som kommer i min väg. För med dig är allting på riktigt. Det är du som kan göra så att alla mina olika sidor visas, det är med dig som jag verkligen kan vara mig själv med. Jag kan vara mig själv med alla, men jag har svårt att visa alla mina känsliga sidor, men för dig kan jag vara ofixad och ofräsch och springa runt och leka gorilla och göra bort mig utan att skämmas. Med dig så kan jag klä upp mig och vara fin och med dig så kan jag vara trött, pigg, ledsen, arg, besviken, lycklig, glad, generad, skämmig och precis allting! Du är det bästa som någonsin har hänt mig, om man bortser ifrån att jag har en underbar familj som tar hand om mig. Du är den personen som jag vill leva resten utav mitt liv med, för det är dig som jag verkligen älskar. Föralltid du och jag baby! <3


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg vetja :D

2010-12-02 @ 11:49:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: jannike

sv; Jaaa de va en bra fråga^^ Gjorde de iaf :P

2010-12-02 @ 11:56:52
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback