nu är julen över..!

.. Inte riktigt kanske, jag ska fira imorgon också! ;)

Men själva "julafton" är över för i år! Så nu får man vänta ett år till, men det är egentligen sjukt hur fort tiden går! Så innan man hinner blinka så är det jul igen. Haha!

Vi käkade efterätt, kollade på Kalle Anka och sen åkte jag och Magnus till Jönköping och hämtade min pojkvän. När vi kom hem så klädde jag ut mig till tomte, klättrade ner för en stege som stod utanför mitt fönster och så fick jag dela ut julklappar till allihopa!
Det var riktigt roligt faktiskt, haha! Och Magnus påpekade sen när jag kom tillbaka helt omedvetande om att "tomten hade varit där" att tomten hade varit väldigt katig, undra vad han menade med det egentligen..? ;)

Jag fick en massa fina presenter! Saker jag hade önskat mig osv!
Och utav min pojkvän fick jag EN MASSA KLÄDER! Som han hade köpt i Thailand åt mig, hihi världens bästa pojkvän, såklart! ;) Jag har tagit kort på allting jag har fått, men ni får se det imorgon eftersom att det blev så sent nu! Men det blir bra eller?

Sen så har vi bara tagit det lugnt, och min pojkvän är tydligen jättetrött eftersom att han ligger bredvid mig i sängen just nu och sover. Naaw!
Ska nog stänga av datorn och släcka lampan lite tyst nu, vill ju inte väcka honom.. ;) Hoppas att ni har haft en underbar julafton! (ni som firat den vill säga) och sover gott, puss!


Min lillebror och jag idag! Ni får se resten utav bilderna imorgon..!

Kommentarer
Postat av: brander

sv; haah okej ;) hur gammal är du?

fan jag fyller 20 om mindre om en månad.. känner mej jättestressad, jag är fan gammal :s



okej ;) jo jag med typ haha !

2010-12-25 @ 00:55:21
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: Safira- en av malmös störsat bloggar

Jaha okejdå. Hoppas att han fixar de problemen då:)

2010-12-25 @ 05:58:53
URL: http://smekizz.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hoppas du hade en mysig julafton? (:

2010-12-25 @ 08:41:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback