nästan uppe med tuppen

Godmorgon darliings, Har ni sovit gott? Det har jag gjort! Dock var jag skittrött när jag gick upp, men vad gör man inte för sin babe som jag skrev igår? ;)

Gick upp 8.20 och klädde på mig mjukis och sen satte jag mig vid datorn och pratade med min älskling på skype, och så fick han vara med när vi grattade Jonathan som fyller 14 idag! Grattis älskade bror! <3  Kul att min pojkvän fick se hela min familj i cam och fick prata med Jonathan och säga grattis och att han fick se vad han fick för presenter genom datorn! Haha, internet är fan livet alltså!

Iallafall, vi la precis på och nu måste jag gå ner och äta frukost och göra mig iordning! Så vi hörs strax igen, puss på er!



Bild ifrån festen


Kommentarer
Postat av: ems

haft en bra helg?

:)

2010-12-05 @ 10:41:48
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback