mitt studiebesök på a6!

Hello igen sötnosar! =) Kom till A6 typ först av alla och när Jossan kom så gick vi till coop eftersom att våran klass skulle samlas utanför där kl 10.40. Sen gick vi in och fick en liten föreläsning om hur det är att driva en stor butik nu under juletiden osv. Det var faktiskt superintressant! :)

Sen fick vi ett arbetsblad som vi skulle göra och så gick vi runt och jämförde tre olika butiker. Jag och Jossan valde Scorett, DinSko och Skopunkten. Riktigt rolig uppgift! :) Sen så skulle vi samlas utanför donken och lämna in våra arbeten och sen fick vi äta och sen slutade vi. Soft dag va? ;)



Jag och min nya man inne på coop! Akta dig André, du har fått en konkurrens.. ;)


Käk på donken! Usch.. jag som skulle sluta med skräpmat..


Dumma paparazzi!!! Jossan tog kort när jag tydligen skrattade åt något.. Btw, glöm inte bort hennes blogg! ----> http://jossich.blogg.se/ ;)


Kommentarer
Postat av: josefine andersson

tack sötis =) love you ! =)<3

2010-12-09 @ 12:59:23
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback