har datakunskap

Godmorgon sötnosar! =) Hoppas att ni har sovit gott! :) Det har jag gjort iallafall! Jag somnade efter att jag hade skrivit godnattinlägget, och sov ända fram tills mitt alarm ringde kl 7. Då gick jag upp och gjorde mig iordning och gick till bussen. Har dick ångest nu för att jag inte hann äta frukost, för då kommer jag inte kunna äta någonting förens efter skolan, om ens då.. Eftersom att jag ska snacka med min pojkvän på min lunchrast. Så om jag svimmar/dör utav hunger så ville jag bara hälsa att jag älskar min familj, mina vänner och min pojkvän!

Anyway..
Jag kom till skolan i tid och började dagen med datakunskap där vi övar på saker i excel eftersom att vi ska ha prov nästa fredag. Kommer nog gå bra tror jag! Jag är ju ett litet datageni! ;)



Jag idag! Har min nya örhängen på mig, snygga va? ;)


Kommentarer
Postat av: louise

jätte fina!:)



Idag har jag frågestund på min blogg om min kommande långa resa ut i världen gå gärna in och ställ en fråga:)



2010-12-10 @ 08:51:49
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/
Postat av: viktkamp

fina örhängen =)

2010-12-10 @ 09:01:27
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback