godmorgon, hemma hos älsk!

Godmorgon sötnosar! =)

Jag åkte till stan igår, blev upphämtad utav min pojkväns farmor och åkte till Landvetter. Där käkade vi på någon restaurang medans vi väntade. Flygplanet var försenat, trappan hade frusit och det blev problem med deras bagage, men efter många om och men och efter att vi hade fått väntat i över tre timmar så kom äntligen min älskling och hans pappa ut och jag bokstavligen hoppade upp i min pojkväns famn! :D

Vi stod och kramades och lite tårar kom det allt, gud välsigne vattenfast mascara!
;) Kändes helt underbart att få se sin älskling igen. Haha jaa, jag låter fruktansvärt blödig, men ni som har pojk/flickvän och är jävligt kär förstår mig.. ;)
Efter att vi hade pussats och kramats färdigt, nästan då.. Så gick vi till bilen och åkte hem. Hela bilresan så låg jag på min pojkväns axel, blundade och bara njööt. :D Hihihiihiihih..
När vi kom hem så fick min pojkvän två presenter utav mig som han blev jätteglad för! Och så fick jag en vrååålsnygg klänning utav honom! Ser jätteliten ut, och den passade perfekt!
:D Ni får se den senare idag..! Ska nog ha den på nyår I think. ;)

Sen finns det inte mycket mer att skriva, vi kollade på en hel del TV, myste, njöt av varandras närvaro, käkade "frukost" kl 4 på natten för att jag inte kunde sova pga min förkylning, han tröstade mig när jag tjöt utav gråt för att jag drömde att jag hade sprängt bort hans axel.. Hahaha! Tja, det var min gårdag det! ;)



Jag var trött på att vänta..


Här skulle dom komma ut, där stod vi i 3 timmar, förutom när vi satt och åt då..


Jag pratade med min pojkvän innan han kom


Hhihihihi kramkalas <3

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin dag! ♥

2010-12-22 @ 11:11:41
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Hehe okej :) Fina är dem i alla fall ;)

2010-12-22 @ 11:27:35
URL: http://chasingstars.blogg.se/
Postat av: Smarre

Fan va skönt för André att du inte bloggade massa igår ;)



sv: Ohhh to much information kanske? ;) heheheh nerrå...men ni kunde väll lika gärna ringt mig? :( känner mig utlämnad :(

JAG HAR JU INTE KÖPT NÅGOT :(:(

2010-12-22 @ 11:44:33
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: hedda ♥

åhh :(



jag är inte söt någonstans :(

2010-12-22 @ 13:55:55
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback