fifan vad trött jag är..

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott? Jag sov utmärkt fram tills nu när min pojkvän väckte mig och påstod att det var dags att gå upp. Fuck heller..! Vad är det som har hänt egentligen? Min pojkvän var ju den som somnade sist och vaknade sist innan. Men nu är det tvärtom, han somnar först, oftast innan jag ens har hunnit lägga mig i sängen, och så vaknade han 2 timmar innan jag vill gå upp..! KILLAR!! Ååh..

Haha.. Jag måste gå upp nu iallafall, kissar fan ner mig snart. Sen så tjatar min pojkvän att han är hungrig så jag får väl ta och fixa frukost också.. Hörs strax, puss!


Denna bild hittade jag på min kamera igårkväll, aha. Min pojkvän var otrogen med tomten, vafan ska jag göra..?! :(

Kommentarer
Postat av: hedda ♥

elakt du xd..

ska du på mellandagsrean imon? :D<3

2010-12-25 @ 15:47:22
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

söt tomte du va ^^, vad fick du i julklapp? :)

2010-12-25 @ 15:48:57
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback