detta var en galen kväll..

Hej sötnosar! Är hemma nu efter en rättså galen kväll..! ;)

Jag hade inte så mycket tid att skriva innan vi var tvungna att dra innan..! Eftersom att jag hade 45 min på mig att äta, klä på mig och fixa mig. Så det blev lite små stressigt.. Så sprang vi till bussen som var försenad och så åkte vi till Gränna och mötte upp hennes pojkvän "J" och några utav hans polare. Så tog vi bussen upp till Örserum och gick hem till Tokis och där spenderade vi hela kvällen fram tills ungefär för en halvtimme sen eftersom att Magnus hämtade oss! =)

Kvällen var rättså händelserik, galna saker, knäppa människor men även en massa roligt hände! Jag försökte bygga ett öltorn, men alla förstörde det. Jag lärde känna nytt folk som jag trodde var äldre än mig men som tydligen var mycket yngre..? Trillade nerför Tokis cp trappa som var svinhal. Lånat en massa folks skor och även suttit och deppat lite för att jag saknade min älskling..!

Kvällens roligaste (som jag minns just nu) måste än varit när jag var ute och rökte med Pierre och Ronnie som var en aningen fulla.
Pierre: Fyfan vad fyllehicka är jobbigt..
Ronnie: Vem?

Jaja iallafall.. Sitter just nu i mitt rum med ett par varma och sköna mjuksbyxor och sovtröjan med Marre och ska väl ta och äta någonting och sedan göra oss iordning för sängen. Är väldigt trött, så jag säger godnatt nu! Ni får en massa bilder + videos imorgon, puss! =)



Jag var lätt kvällens stjärna!


Kommentarer
Postat av: Jannaa

Thess, varför är du aldrig inne på msn? Jag har addat dig. Jag blev singel idag :/ därför jag inte kan sova :(

2010-12-04 @ 01:49:20
URL: http://janna.blogg.se/
Postat av: ems

med mig är det bara bra med :D

vad har du för planer för helgen då?

2010-12-04 @ 08:38:54
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Maja

skön bild:P

2010-12-04 @ 08:58:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback