dåligt batteri på datorn!

Hej på er igen sötnosar! =)

Efter datakunskapen så hade vi administration och efter det så hade vi lunchrast. Men jag offrade den tiden åt att prata med min älskling på skype istället! Jävlar vad vi var flummiga och glada! :D Satt och skrattade, avbröt varann och drev med varandra! Blev så lycklig utav att se min älskling glad, att få höra hans skratt och att få se honom le! Det enda som saknades var att allting gick igenom dataskärmen, hade varit bättre om han hade varit nära så att jag kunde röra honom och känna hans värme.. Men man kan inte få allt här i världen! Han kommer ju iallafall hem om 18 dagar! :D

Nu sitter jag på engelska lektion och sitter och iaktar min mogna klass som kastar suddigum på varandra. Seriöst, gick vi i förskola eller på gymnasiet..? ;)

Sen har vi bara svenska kvar och sen slutar vi, och eftersom att mitt batteri på min dator kommer dö alldeles strax så måste jag stänga av den..! Så jag har skrivit ett tidsinställt inlägg sålänge, så hörs vi när jag kommer hem vid tjugo över tre ungefär. P
uss!



Sötnosen Jossan och jag igårkväl! Suddig bild..


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: haha jo de är den :D

2010-12-03 @ 14:30:47
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: Ekfeldt :)

Vi skulle sätt due date, Men blev inte så, jag föredrar att kolla film hemma istället för bio haha ;) Åh tack så mycket! :)

2010-12-03 @ 14:38:54
URL: http://ekfeldt.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

Ja verkligen!! :D Sova hela dagen o sen ligga o luffa ;D <3 TAck för kvällen/natten/morgonen (: och förlåt för att jag slog till dig när du sov xD Hahahaha

2010-12-03 @ 15:05:51
URL: http://josefinesvards.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Jag är tvungen. Började kl 7 och tåget gick 06.27, sen ska jag gå ner dit också. Så det tar sin lilla tid. Tycker inte om att stressa så då får jag gå upp tidigare...

2010-12-03 @ 15:28:44
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback