börjar bli sjuk..

Godmorgon! =) Har ni sovit gott sötnosar? Det har jag gjort iallafall! :D Bara det att när jag vaknade så hade min röst försvunnit och min hals var helt förstörd. Dock så fick jag en medicin utav Pernilla som fungerade skitbra! Så nu kan jag iallafall prata någorlunda, dock gör min hals fortfarande sjukt ont! :( Men men, så länge jag inte har feber så tänker jag inte stanna hemma..!!

Gick upp kl 7 idag, gjorde mig iordning, tog medicin och käkade frukost och gick till bussen. Kom till skolan lite sent, men det är iallafall bättre än att inte gå alls. ;) Började med datakunskap, så nu ska jag jobba lite med excel!


Jag idag.

Kommentarer
Postat av: Smarre

HEHHEHE filmen va braa, älska slutet<3

2010-12-17 @ 10:00:36
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

krya på dig (:

2010-12-17 @ 10:01:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback