vätterfesten dag nr 2!

Min fredag!


Somnade sent som sagt, vaknade vid halv tio och gick till jobbet för sista gången denna sommaren. Jobbade mellan kl 10 och 15.20 så det fanns mycket att göra med alla varor osv. Sen fick jag ett paket ifrån dom som tack för att jag jobbat i tre veckor. :) jättegulligt! Nästan som en goodiebag, hihi. ;)

Sen när jag kom hem så bytte jag om, packade väskan och vinkade familjen hejdå och tog bussen in till förorten för att spendera helgen hos min farsa. André hoppade på bussen vid huskvarna och följde med mig till min pappa och lämnade av alla grejer, sen tog vi bussen in till stan och gick till vätterfesten, först gick vi runt lite och hälsade på folk jag kände. Sen satte vi oss på en bänk och chillade.

Sen kom Jossan och Joppi och då umgicks vi med dom, hälsade på folk vi kände och hade buskul! Zandra kom fram och hälsade genom att gegga ner mina klackar, haha.. Sen följde vi med henne och lite annat folk till stranden och satt där och krökte lite. Träffade en massa nytt folk, någon som hette Mikael? Och hans storebror.. De började bråka om mig, haha! Och Dennis mitt ex var också där. No comments. -.-

Sen drog vi därifrån och gick runt och hälsade lite till på folket och sen så bestämde vi oss snabbt och enkelt för att dra till donken. Jag hade jääääääääävligt ont i min tumme, läppen och hakan. Men det är också no comments.. Pallar inte skriva om det och det är en aningen pinsamt av olika anledningar. Patetiskt, haha! Iallafall, de var någon jättesnäll tjej som bjöd mig på pommes på donken, haha! och de som jobbade hade gett mig för många hot wings än vad det egentligen skulle vara i påsen, haha.. fail! Men jag klagade inte med lite extra mat i magen. ;) Sen drog alla hem. Sa godnatt till farsan och gick och la mig. Somnade bums typ..


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' inte så mycket. kollar bloggarna jag har på bloglovin och segar:)

2010-08-16 @ 12:12:13
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Netty♥

sv' okej :)

2010-08-16 @ 12:16:58
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Ackelina

Allt bra idag? :)

2010-08-16 @ 13:24:12
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Ackelina

Sv; härligt :) jag mår jättebra ;D

2010-08-16 @ 13:33:53
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback