vätterfesten dag nr 1!

Min fredag!


Som sagt så tog jag och Sabinah bussen in till jönköping, hoppade av vid östra och gick till donken och käkade. Sabinah var gullig som bjöd mig, hihi. Sen tog vi bussen till kilalen och träffade Jocke och ungen som han var barnvakt åt. Satt och snackade lite, aslänge sen vi såg varandra ju!

Sen tog jag och Sabinah bussen till vätterstranden och gick till vätterfesten, träffade en jävla massa folk. Abbe, Berra, Jimmy, Kalle, Gårdemar, och senare kom också Johnny som jag har saknat som fan! Det var hur mycket folk som helst, kommer inte ihåg exakt allihopa.. så vi hängde där och krökte lite och chillade.

Sen skulle Johnny och Kalle gå iväg en stund och då hänkade jag och Sabinah dom och så satte vi oss på en grillplats och snackade lite, Jocke kom förbi med och hälsade på oss igen. Sen stack Sabinah, jag skulle egentligen följt med men det var mycket i huvudet just då och jag pallar aldrig välja mellan två vänner. Men det blev iallafall så att jag stannade kvar med Johnny och Kalle, för ingen av oss mådde särskilt bra..

Jag och Kalle tröstade Johnny, Kalle och Johnny tröstade mig, alla tröstade alla på ett ungefär. Sen så tyckte vi att vi skulle rycka upp oss en aningen så då torkade vi tårarna, kramade om varandra och fortsatte vidare. Träffade då en massa annat folk, bl a Tom, Sita, Becka, Simon (som gick i min parralellklass i ettan..) och en massa annat folk. Sen drog vi därifrån efter ett tag och då gick vi emot Elmia, och Johnny och Kalle sprang in mellan en massa hus hela tiden och levde rövare.. haha.. Sen hämtade Johnnys morsa mig och Johnny och skjutsade hem mig. Gick då och la mig bums, då kl var 3. Somnade dock inte förens på morgonen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback